in the spanien

Hejsan sötisar, sitter på balkongen i spanien nu och chillar galet. Haft några superbra dagar här. Men första dagen va hemsk. Solen tog ju så hårt att hela min kära mage blev bränd? Kunde ju knappt få på mig kläder. Saknar mina underbara vänner redan.. Ska åka hem på onsdag, vilket betyder att det dröjer ännu längre innan jag får träffaa alla. Imorgon ska vi till stranden för första gången, har inte vart dit än alltså. Det är en jättestor strand, guldigt. Ska inte skriva så långt nu, då har jag ju inte nått att berätta nästa gång jag bloggar. Aa jag har inte direkt tid att blogga nu, ska gå och lägga mig hade jag tänkt, klockan går en timme efter i spanien. Alltså är klockan ett. Kbry. GODNATT
Stranden vi ska till imorgon


Du vet hur ont det skulle göra om det va du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0