godnatt


bild från spanien
Nu ska jag Jennifer, en grymt taggad tjej, säga godnatt till alla. Och jag hoppas att alla i laget är hur taggade som helst, troligtvis! Det är jag iallafall. Måste kolla nu bara så att jag inte har glömt något, blir till att kliva upp tidigt imorgon och kolla igenom allt sen vidare till Lovisa på morgonen eftersom att mamma och pappa ska åka tidigare. Sen åker jag med hennes familj upp till Borlänge och har en grymt kul vecka tillsammans med laget. Ska bli så himla roligt att spela fotboll, umgås med laget, träffa nytt folk och ha allmänt roligt bara! Men som sagt var, jag skulle ju säga godnatt så jag gör väl det nu, godnatt sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0