we need more hardcore

Hejsan! Om en stund kommer Becca hit, då blir det mys och en hel del snack skulle jag tro. Sen vid halv sex drar vi på träning, som jag har längtat! Ska bli skönt att springa av sig lite. I helgen har vi ju match mot Harbo på lunda, planera ingenting, kom och kolla klockan 10.30 på lunda istället! Grymt taggad redan, krossA. Snart ska jag gå och borsta tänderna, intressant va? Och jag ska göra mig i ordning lite, känns som att jag måste börja med det nu så jag är helt klar när Becca anländer till mitt hus. Så ni får ha det så bra så länge så slänger jag in nått inlägg senare! p u s s

Kommentarer
Postat av: Morwen [fotoblogg]

svar; Tack så jättemycket!

2011-08-08 @ 21:01:01
URL: http://morwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0