haappy girl ! ♥

Ja som i ribriken så är jag väldigt glad, många anledningar till varför men ingen som bryr sig lärde bara säga de, hah. nödvändigt, men iallafall idag har jag väl inte gjort så mycket.Kollat på lite One Tree Hill, som vanligt!
Imorgon blir det stan med Jennifer, mycket skoj väntar !
Ska blandannat köpa present åt min lilla gullunge
som fyller tonåring på söndag, grattis i förskott Tilda ! På fredag bär de av till brottarläger.
Eller ja de är i östervåla så ja de bär ju inte av så långt precis. Så jag slaggar med alla underbara brottarkompisar från fredag tills söndag. Jag har saknat er !
Men iallafall ska väl sluta här de blev lite långt nu kanske. Ses å Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0