Did you get what you came for?

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men nu när skolan är igång känns det inte som att man har varken ork eller tid. Men jag gör det nu! Idag har jag varit med Rebecca. Vi bakade cupcakes och tog det lugnt bara, skönt det också. Imorgon blir det nog bara massa plugg innan och efter träningen, kunde tänkt på det lite tidigare. Men så blir det iallafall. Så om jag ska orka morgondagen så känner jag att jag måste sova lite inatt, blir dåligt med sånt nu för tiden. Så jag bloggar imorgonbitti, sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sitter här och suger på en regnbågsstång, man tröttnar :D nå förslag på vad man kan göra istället ? :D kram

2011-08-23 @ 22:02:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0